Zakończone
Zakup i dostawa środków trwałych oraz wyposażenia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych - część 1 - ogłoszenie II
Termin składania ofert do dnia 11-06-2018
Numer ogłoszenia 1109595
Status ogłoszenia Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Termin uznaje się za zachowany w przypadku doręczenia oferty najpóźniej w ww. terminie.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Linia technologiczna będzie składała się z poszczególnych elementów wyspecjalizowanych do określonych zadań przemysłowych, projektowych lub zarządzania.
Zamawiający wymaga uruchomienia i zintegrowania urządzeń i maszyn w jednym ciągu technologicznym. Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne ze sobą oraz zharmonizowane, tak aby stanowiły ze sobą spójny ciąg technologiczny do produkcji wież bazowych.
Rezultatem zestawienia i zintegrowania poszczególnych maszyn i urządzeń będzie powstanie linii technologicznej do produkcji stacji bazowych, zarządzanej przez Zamawiającego. Modułowa linia technologiczna pozwoli na rozbudowę i modernizację jej poszczególnych elementów oraz sprawne i efektywne zarządzanie nią. Założenia technologiczne linii przewidują zastosowanie mechanizmów uwzględniających wszystkich użytkowników, zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego.
Kategoria zamówienia: dostawy.
Miejsce realizacji zamówienia: Radom, dokładne miejsce realizacji zamówienia Zamawiający poda etapie realizacji umowy o udzielenie zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu wykonania zamówienia, w tym integrację wszystkich urządzeń i maszyn zgodnie z technologią/koncepcją Zamawiającego stanowiącą tajemnicę przedsiębiorcy. Przez wszelkie czynności niezbędne do uruchomienia przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie w szczególności dostawę, wyładunek/rozładunek, montaż/instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i zintegrowaniem przedmiotu zamówienia w linię technologiczną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego specyfiką i warunkami eksploatacji w zakładzie Zamawiającego.
Linia technologiczna będzie składała się z poszczególnych elementów wyspecjalizowanych do określonych zadań i celów przemysłowych, projektowych lub zarządzania.
Rezultatem zestawienia poszczególnych maszyn i urządzeń będzie powstanie, zarządzanej przez Zamawiającego, linii technologicznej do produkcji stacji bazowych. Modułowa linia technologiczna pozwoli na rozbudowę i modernizację jej poszczególnych elementów oraz sprawne i efektywne zarządzanie nią. Założenia technologiczne linii przewidują zastosowanie mechanizmów uwzględniających wszystkich użytkowników, zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego.
Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z Opisem przedmiotu zamówienia (dokument stanowi Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) oraz opisem przedmiotu zamówienia udostępnionym Wykonawcy po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności (dokument stanowi Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego).
Część I: Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa maszyn do uruchomienia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych:
1. prasa krawędziowa
2. spawarka MIG MAG
3. piła taśmowa
4. plazma CNC
Część II: Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa maszyn i urządzeń do uruchomienia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych - dostawa objęta tajemnicą przedsiębiorstwa.
Szczegółowe informacje na temat wymagań odnośnie przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia tej części zamówienia zostały ujęte w odrębnym dokumencie/opracowaniu, który jest objęty tajemnicą przedsiębiorstwa. Dokument ten zostanie udostępniony jedynie Wykonawcom, którzy zobowiążą się do zachowania poufności podpisując stosowną umowę o zachowaniu poufności, która stanowi Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- Załącznik nr 6 Umowa o zachowaniu poufności
- Załącznik nr 5 Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
- Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków dostawy
- Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 1 Formularz oferty
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że oferty mogą złożyć wyłącznie Wykonawcy, którzy prowadzą działalność minimum 2 (dwa) lata przed terminem złożenia oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia oraz którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, że posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zawodowej, wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, prowadzi działalność minimum 2 (dwa) lata przed terminem złożenia oferty, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, posiada osoby zdolne do realizacji zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia, a także że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o spełnianiu warunków dostawy stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację co najmniej 2 (dwóch) zamówień/dostaw o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion) dla każdej realizacji, zbliżonego do przedmiotu zamówienia rodzaju wykonanych w okresie co ostatnich 2 lat (dwóch) lat poprzedzających termin złożenia oferty.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, np. referencje lub faktury sprzedaży lub inny dokument o równoważnej wartości dowodowej.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże roczny obrót w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) w obszarze objętym zapytaniem ofertowym), co najmniej w jednym roku obrachunkowym, w okresie 2 (dwóch) lat poprzedzających termin złożenia oferty.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, np. rejestr sprzedaży, zestawienie obrotów i sald, bilans, sprawozdanie finansowe lub inny dokument finansowy o równoważnej wartości dowodowej.
Dodatkowe warunki
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o braku powiazań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym oraz Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy o zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów praw w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, tj. okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrze, niemożliwe do zapobieżenia,
3) w zakresie zmiany terminu dostawy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy,
4) polepszenia parametrów technicznych przedmiotu zamówienia;
5) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy,
6) w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią zapytania ofertowego.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, złożone przez Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium „ceny”, „okresu gwarancji” oraz „serwisu”.
1. Cena netto (C) 70%
2. Długość obowiązywania gwarancji w miesiącach (G) 20%
3. Serwis oraz magazyn części zamiennych dostępny na terenie RP 10%
Sposób obliczania punktów:
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1).
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena” wynosi 70 punktów.
Oferta z najniższą ceną (Cmin) otrzyma 70 punktów.
Pozostałe oferty (Cb – cena badanej oferty) otrzymają punkty obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena badanej oferty (Cb) =
najniższa ofertowana cena netto (Cmin)
x 100 x 70%
cena netto oferty ocenianej (Cb)
2. Kryterium „okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie okresu gwarancji obejmującej czas 36 miesięcy lub 60 miesięcy, podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca w Formularzu oferty wybiera tylko jedną wartość odnoszącą się do okresu gwarancji: 36 lub 60 miesięcy.
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 20 punktów.
Oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia:
1) okres gwarancji 36 miesięcy (G) – 10 punktów,
2) okres gwarancji 60 miesięcy (G) – 20 punktów.
3. Kryterium „serwis” rozpatrywane będzie na podstawie dostępnego na terenie RP do oferowanego przedmiotu zamówienia serwisu i magazynu części zamiennych, podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca w Formularzu oferty wybiera tylko jedną opcję „tak” lub „nie” wpisaną dla tego kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „serwis” wynosi 10 punktów.
Oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od wybranej opcji „tak” lub „nie” tj. w zależności od udzielonej pozytywnej lub negatywnej odpowiedzi: czy na terenie RP dostępny jest serwis i magazyn części zmiennych do oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) tak – 10 punktów,
2) nie – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, kiedy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów i będą to oferty, które otrzymają największą ilość punktów, decydujące znaczenie przy wyborze Wykonawcy będą miały:
1. koszty eksploatacyjne oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia maszyn i urządzeń,
2. koszt i wydajność elementów/materiałów/części eksploatacyjnych, itp. oraz odziaływanie na środowisko oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia maszyn i urządzeń, np. energochłonność w czasie pracy lub w trybie gotowości.
Cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie wymagania Specyfikacji Urządzenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu wykonania zamówienia, w tym integrację wszystkich urządzeń i maszyn zgodnie z technologią/koncepcją Zamawiającego stanowiącą tajemnicę przedsiębiorcy. Przez wszelkie czynności niezbędne do uruchomienia przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie w szczególności wyładunek/rozładunek, montaż/instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i zintegrowaniem przedmiotu zamówienia w linię technologiczną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego specyfiką i warunkami eksploatacji w zakładzie Zamawiającego.
Wykluczenia
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o braku powiazań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym oraz Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Świętokrzyska 31/35
26-600 Radom
mazowieckie , Radom
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wybrany wykonawca:
SOL-TRADE s.r.o., Dolné Rudiny 8363/3, 01001 Žilinie
Data wpłynięcia oferty: 11.06.2018 r.
Cena: 8425000,00 zł
Zakup i dostawa środków trwałych oraz wyposażenia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych - część 1.
Termin składania ofert do dnia 07-05-2018
Numer ogłoszenia 1095604
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający w dniu 12.04.2018 r. zmienia treść Ogłoszenia poprzez zmianę:
1. Terminu składania ofert z 23 kwietnia 2018 r. na 07 maja 2018 r.
2. Informacji „Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę” poprzez usunięcie wpisu.
3. Załącznika w postaci dokumentu pn. „Zapytanie ofertowe” na załącznik postaci dokumentu „Zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 12.04.2018 r.”
4. Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy
Zamawiający w dniu 23.04.2018 r. zmienia treść Ogłoszenia poprzez zmianę:
1. Terminu składania ofert z 07 maja 2018 r. na 14 maja 2018 r.
2. Informacji z „Kod CPV 42100000-0 Nazwa kodu CPV Maszyny do wytwarzania i wykorzystywania mocy mechanicznej” na „Kod CPV 42000000-6 Nazwa Kodu CPV Maszyny przemysłowe”
3. Załącznika w postaci dokumentu pn. „Zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 12.04.2018 r.” na załącznik w postaci dokumentu „Zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 23.04.2018 r.”
Treść Ogłoszenia wraz załącznikami należy odczytywać z uwzględnieniem wyżej wymienionej informacji/zmiany.
Miejsce i sposób składania ofert
Termin uznaje się za zachowany w przypadku doręczenia oferty najpóźniej w ww. terminie.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Linia technologiczna będzie składała się z poszczególnych elementów wyspecjalizowanych do określonych zadań przemysłowych, projektowych lub zarządzania.
Zamawiający wymaga uruchomienia i zintegrowania urządzeń i maszyn w jednym ciągu technologicznym. Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne ze sobą oraz zharmonizowane, tak aby stanowiły ze sobą spójny ciąg technologiczny do produkcji wież bazowych.
Rezultatem zestawienia i zintegrowania poszczególnych maszyn i urządzeń będzie powstanie linii technologicznej do produkcji stacji bazowych, zarządzanej przez Zamawiającego. Modułowa linia technologiczna pozwoli na rozbudowę i modernizację jej poszczególnych elementów oraz sprawne i efektywne zarządzanie nią. Założenia technologiczne linii przewidują zastosowanie mechanizmów uwzględniających wszystkich użytkowników, zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego.
Kategoria zamówienia: dostawy.
Miejsce realizacji zamówienia: Radom, dokładne miejsce realizacji zamówienia Zamawiający poda etapie realizacji umowy o udzielenie zamówienia.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do miejsca realizacji zamówienia oraz przeprowadzenie wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu wykonania zamówienia, w tym integrację wszystkich urządzeń i maszyn zgodnie z technologią/koncepcją Zamawiającego stanowiącą tajemnicę przedsiębiorcy. Przez wszelkie czynności niezbędne do uruchomienia przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie w szczególności dostawę, wyładunek/rozładunek, montaż/instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i zintegrowaniem przedmiotu zamówienia w linię technologiczną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego specyfiką i warunkami eksploatacji w zakładzie Zamawiającego.
Linia technologiczna będzie składała się z poszczególnych elementów wyspecjalizowanych do określonych zadań i celów przemysłowych, projektowych lub zarządzania.
Rezultatem zestawienia poszczególnych maszyn i urządzeń będzie powstanie, zarządzanej przez Zamawiającego, linii technologicznej do produkcji stacji bazowych. Modułowa linia technologiczna pozwoli na rozbudowę i modernizację jej poszczególnych elementów oraz sprawne i efektywne zarządzanie nią. Założenia technologiczne linii przewidują zastosowanie mechanizmów uwzględniających wszystkich użytkowników, zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego.
Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z Opisem przedmiotu zamówienia (dokument stanowi Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego) oraz opisem przedmiotu zamówienia udostępnionym Wykonawcy po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności (dokument stanowi Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego).
Część I: Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa maszyn do uruchomienia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych:
1. prasa krawędziowa
2. spawarka MIG MAG
3. piła taśmowa
4. plazma CNC
Część II: Przedmiotem zapytania jest zakup i dostawa maszyn i urządzeń do uruchomienia linii technologicznej do produkcji stacji bazowych - dostawa objęta tajemnicą przedsiębiorstwa.
Szczegółowe informacje na temat wymagań odnośnie przedmiotu zamówienia, opis przedmiotu zamówienia tej części zamówienia zostały ujęte w odrębnym dokumencie/opracowaniu, który jest objęty tajemnicą przedsiębiorstwa. Dokument ten zostanie udostępniony jedynie Wykonawcom, którzy zobowiążą się do zachowania poufności podpisując stosowną umowę o zachowaniu poufności, która stanowi Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków dostawy
- Załącznik nr 1 Formularz oferty
- Załącznik nr 6 Umowa o zachowaniu poufności
- Załącznik nr 5 Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
- Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań osobowych_kapitałowych z Zamawiającym
Pytania i wyjaśnienia
- Zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 12.04.2018 r.
- Informacja z 12.04.2018 r. o zmianie Ogłoszenia w bazie konkurencyjności
- Informacja z 12.04.2018 r. o zmianie Zapytania ofertowego
- Zapytanie 1 z dnia 12.04.2018 r.
- Informacja z dnia 23.04.2018 r. o zmianie treści Ogłoszenia w bazie konkurencyjności
- Zapytanie ofertowe po zmianie z dnia 23.04.2018 r.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega, że oferty mogą złożyć wyłącznie Wykonawcy, którzy prowadzą działalność minimum 2 (dwa) lata przed terminem złożenia oferty.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji organizacyjnej, prawnej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia oraz którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Składając ofertę, Wykonawca oświadcza, że posiada kompetencje i uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zawodowej, wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, prowadzi działalność minimum 2 (dwa) lata przed terminem złożenia oferty, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, posiada osoby zdolne do realizacji zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia, a także że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o spełnianiu warunków dostawy stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Wiedza i doświadczenie
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację co najmniej 2 (dwóch) zamówień/dostaw o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion) dla każdej realizacji, zbliżonego do przedmiotu zamówienia rodzaju wykonanych w okresie co ostatnich 2 lat (dwóch) lat poprzedzających termin złożenia oferty.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, np. referencje lub faktury sprzedaży lub inny dokument o równoważnej wartości dowodowej.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże roczny obrót w kwocie nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) w obszarze objętym zapytaniem ofertowym), co najmniej w jednym roku obrachunkowym, w okresie 2 (dwóch) lat poprzedzających termin złożenia oferty.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, np. rejestr sprzedaży, zestawienie obrotów i sald, bilans, sprawozdanie finansowe lub inny dokument finansowy o równoważnej wartości dowodowej.
Dodatkowe warunki
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o braku powiazań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym oraz Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy o zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów praw w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, tj. okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, przypadków siły wyższej, uznanej przez Zamawiającego jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrze, niemożliwe do zapobieżenia,
3) w zakresie zmiany terminu dostawy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy,
4) polepszenia parametrów technicznych przedmiotu zamówienia;
5) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji umowy nie spowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy,
6) w przypadku wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią zapytania ofertowego.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie podlegają odrzuceniu, złożone przez Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium „ceny”, „okresu gwarancji” oraz „serwisu”.
1. Cena netto (C) 70%
2. Długość obowiązywania gwarancji w miesiącach (G) 20%
3. Serwis oraz magazyn części zamiennych dostępny na terenie RP 10%
Sposób obliczania punktów:
1. Kryterium „cena” rozpatrywane będzie na podstawie ceny netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1).
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „cena” wynosi 70 punktów.
Oferta z najniższą ceną (Cmin) otrzyma 70 punktów.
Pozostałe oferty (Cb – cena badanej oferty) otrzymają punkty obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena badanej oferty (Cb) =
najniższa ofertowana cena netto (Cmin)
x 100 x 70%
cena netto oferty ocenianej (Cb)
2. Kryterium „okres gwarancji” rozpatrywane będzie na podstawie okresu gwarancji obejmującej czas 36 miesięcy lub 60 miesięcy, podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca w Formularzu oferty wybiera tylko jedną wartość odnoszącą się do okresu gwarancji: 36 lub 60 miesięcy.
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 20 punktów.
Oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od zaproponowanego okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia:
1) okres gwarancji 36 miesięcy (G) – 10 punktów,
2) okres gwarancji 60 miesięcy (G) – 20 punktów.
3. Kryterium „serwis” rozpatrywane będzie na podstawie dostępnego na terenie RP do oferowanego przedmiotu zamówienia serwisu i magazynu części zamiennych, podanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca w Formularzu oferty wybiera tylko jedną opcję „tak” lub „nie” wpisaną dla tego kryterium.
Maksymalna ilość punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium „serwis” wynosi 10 punktów.
Oferta uzyska następujące liczby punktów, w zależności od wybranej opcji „tak” lub „nie” tj. w zależności od udzielonej pozytywnej lub negatywnej odpowiedzi: czy na terenie RP dostępny jest serwis i magazyn części zmiennych do oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) tak – 10 punktów,
2) nie – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryteriów wynosi 100 pkt. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, kiedy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów i będą to oferty, które otrzymają największą ilość punktów, decydujące znaczenie przy wyborze Wykonawcy będą miały:
1. koszty eksploatacyjne oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia maszyn i urządzeń,
2. koszt i wydajność elementów/materiałów/części eksploatacyjnych, itp. oraz odziaływanie na środowisko oferowanych w ramach przedmiotu zamówienia maszyn i urządzeń, np. energochłonność w czasie pracy lub w trybie gotowości.
Cena ryczałtowa musi uwzględniać wszystkie wymagania Specyfikacji Urządzenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wszelkich czynności niezbędnych do uruchomienia przedmiotu zamówienia w miejscu wykonania zamówienia, w tym integrację wszystkich urządzeń i maszyn zgodnie z technologią/koncepcją Zamawiającego stanowiącą tajemnicę przedsiębiorcy. Przez wszelkie czynności niezbędne do uruchomienia przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie w szczególności wyładunek/rozładunek, montaż/instalację oraz wszelkie inne prace związane z uruchomieniem i zintegrowaniem przedmiotu zamówienia w linię technologiczną w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego specyfiką i warunkami eksploatacji w zakładzie Zamawiającego.
Wykluczenia
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena/weryfikacja spełniania warunków zostanie dokonana metodą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o złożone Oświadczenie o braku powiazań osobowych/kapitałowych z Zamawiającym oraz Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Świętokrzyska 31/35
26-600 Radom
mazowieckie , Radom