Utrzymanie
Wysokospecjalizowana kadra naszych inżynierów w trybie 24/7 zapewnia wsparcie dla świadczonych usług. Posiadamy biura regionalne i 48 lokalizacji terenowych, co znacznie skraca czas obsługi zdarzeń. Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w utrzymaniu sieci pozwala nam spełniać indywidualne potrzeby i wymagania naszych klientów.
Do głównych działań realizowanych w ramach utrzymania sieci telekomunikacyjnych należą:
- Usuwamy awarie i uszkodzenia sieci miedzianej, światłowodowej i bezprzewodowej,
- Przyjmujemy zgłoszenia klientów serwisowych i reklamacyjnych,
- Instalujemy niezbędne urządzenia u abonenta,
- Przeprowadzamy wywiady techniczne i pomagamy w doborze rozwiązań,
- Obsługujemy centrale komunikacyjne,
- Wykonujemy instalacje kablowe, radiowe i związane z transmisją głosu, danych i sygnału telewizyjnego,
- Kompleksowo obsługujemy reklamacje składane przez abonentów klienta,
- Przeprowadzamy pomiary testowe, okresowe i szerokopasmowe,
- Montujemy instalacje kablowe oraz radiowe,
- Prowadzimy inwentaryzacje infrastruktury telekomunikacyjnej w warstwie fizycznej,
- Prowadzimy pogotowie techniczne,
- Zapewniamy system nagrywania i archiwizacji rozmów.
Utrzymanie sieci telekomunikacyjnych to kluczowy element naszej działalności.
Dołącz do nas
W związku z dynamicznym rozwojem stale poszukujemy pracowników oraz ekip zainteresowanych pracą w naszej firmie. Zapraszamy do odwiedzenia zakładki Kariera (kliknij tu)
Dlaczego my?
- Zapewniamy nadzór techniczny 24/7/365
- Świadczymy usługi dla SLA - 120 minut
- Współpracujemy z 60 ekipami na obszarze całej Polski
- Mamy własne laboratorium do przeprowadzania symulacji sieci i awarii
- Mamy profesjonalne Centrum Logistyczne – ponad 1000 m2 powierzchni magazynowej i 5000 m2 na zewnątrz
- Zapewniamy sprawne zarządzanie zgłoszeniami – czas obsługi skracamy do minimum