Outsourcing IT
Outsourcing IT to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą skoncentrować się na głównych aspektach swojej działalności. Powierzenie infrastruktury IT specjalistom pomaga uzyskać wysokiej jakości wsparcie techniczne i logistyczne przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
W ALGO odciążamy Państwa z problemów z infrastrukturą informatyczną, a także oferujemy kompleksowe doradztwo i pomoc we wprowadzaniu nowych rozwiązań.
W ramach Outsourcingu IT oferujemy:
- Serwisowanie oprogramowania stacji roboczych i serwerów zdalnie lub u klienta,
- Instalację, aktualizację oraz konfigurację oprogramowania oraz usuwanie błędów,
- Rekonfigurację sprzętu pogwarancyjnego,
- Zarządzanie bezpieczeństwem sieci,
- Regularne sporządzanie kopii zapasowych (backup) danych znajdujących się na stacjach roboczych i serwerach,
- Doradztwo w zakresie informatyzacji firmy,
- Dostawę sprzętu komputerowego,
- Budowę, modernizację i instalację sieci komputerowych.
Jakie modele współpracy proponujemy?
Naszą współpracę z Państwem możemy realizować na kilka sposobów, w zależności od indywidualnych potrzeb.
- Na miejscu (OnSite Model) – wykonujemy zlecone zadania na miejscu, w Państwa siedzibie
- Zdalnie (OffSite Model) – wykonujemy zlecenia zdalnie, bez konieczności przebywania w Państwa siedzibie. W ten sposób jesteśmy w stanie przeprowadzić większość prac związanych z usuwaniem usterek oprogramowania, wprowadzeniem aktualizacji czy zmianą ustawień systemowych. W przypadku problemów niemożliwych do usunięcia online nasz specjalista uda się do Państwa firmy.
- Telefonicznie – nasz specjalista przez telefon udzieli Państwu instrukcji, krok po kroku wyjaśniając, co należy wykonać, aby usunąć usterkę. Chętnie też odpowie na Państwa pytania. W trudnych przypadkach istnieje możliwość realizacji zlecenia serwisowego na miejscu.
- W modelu mieszanym - jest to połączenie wszystkich 3 powyższych metod, a to, który z nich będzie przeważał, zależy od Państwa potrzeb.
Outsourcing IT z ALGO to:
- Maksymalna koncentracja na kluczowych zadaniach Państwa działalności,
- Brak konieczności tworzenia nowego stanowiska pracy,
- Redukcja kosztów prowadzenia specjalistycznych szkoleń,
- Brak ryzyka związanego z chorobą czy urlopem pracownika,
- Zmniejszenie kosztów prowadzenia działalności (US, ZUS),
- Wzrost konkurencyjności Państwa firmy,
- Szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów,
- Zwiększenie wydajności systemów IT.
Zapewniamy pełną swobodę współpracy z naszymi specjalistami – z każdym z naszych klientów podpisujemy umowę gwarantującą zachowanie pełnej poufności i ochronę danych obsługiwanej firmy przez wszystkich naszych specjalistów. Czytaj więcej
Udzielamy minimum 12 miesięcy gwarancji na wszystkie prace serwisowe, na zakupione komponenty zgodnie z gwarancją producentów.